- Elemente de formatare a celulelor (schimbarea culorii fondului şi a fontului, bordare, aliniere, scriere pe mai multe rânduri, opţiunea fit, unirea celulelor, folosirea diferitelor tipuri de date, etc.).
- Elemente de formatare a liniilor şi coloanelor (înălţime linie, lăţime coloană, linii şi coloane ascunse, inserare, ştergere, etc.).
- Elemente de formatare a foilor de calcul (redenumire, inserare, ştergere, scriere simultană în mai multe foi de calcul, etc.).
- Denumirea domeniilor folosind Insert/Name/Define şi Insert/Name/Create.
- Elemente de editare: folosirea lui Paste Special, Find, Replace.
- Serii de umplere (umplerea domeniilor cu aceeaşi valoare, serii liniare, geometrice de tip data calendaristică, de tip Autofill, mixte, de trend).
- Funcţia de autosumare (simplă, cu totaluri parţiale şi generale).
- Cel puţin o problemă în care să se ilustreze folosirea adreselor absolute, relative şi mixte.
- Folosirea funcţiilor de tip matematic.
- Folosirea funcţiilor de tip text.
- Folosirea funcţiilor de tip data calendaristica.
- Folosirea funcţiei if.
- Folosirea funcţiilor statistice.
- Folosirea unor formule matriceale.
- Folosirea funcţiilor logice (or, and).
- Folosirea funcţiei Choose şi Vlookup (sau Hlookup).
- Folosirea unor formule care utilizează mai multe funcţii imbricate.
- Un exemplu de problema complexă rezolvată cu Excel.
- Probleme rezolvate cu Goal Seek.
- Probleme rezolvate cu Data/Table – tabele cu una şi două intrări.
- Problema de optimizare rezolvata cu Solver, cu obţinere de diferite rapoarte de răspuns.
- Sortarea listelor de gestiune (sortări simple, sortări după mai mult de trei chei de sortare, sortări după bucăţi de câmp).
- Sortări speciale ale listelor (sortări după liste Autofill, sortări de la stânga la dreapta).
- Filtrarea listelor de gestiune folosind formulare.
- Filtrarea listelor de gestiune folosind AutoFilter.
- Filtrarea listelor de gestiune folosind Advanced Filter (cu criterii simple, criterii compuse cu OR, criterii compuse cu AND, criterii calculate).
- Validarea datelor corespunzătoare unor câmpuri din lista de gestiune.
- Realizare de subtotaluri.
- Realizare de rapoarte folosind Pivot Table.
Puteti lasa si voi variantele voastre la aceasta materie, in comentariile acestei pagini.