Testeaza-ti cunostintele la Tehnologii moderne de programare (C#)


  1. varianta
    1. Array unidimensional
    2. Switch
    3. Proprietati
    4. Transferul parametrilor
    5. Meniu standard
    6. Mosternire - ascundere
    7. Delegati multicasting
    8. Problema cu supraincarcare
    9. Problema cu serializare
    10. Problema cu validare
    11. Bonus: casete de tip text
  2. varianta
    1. Tipul string: declarare, metode, utilizare, exemplificare
    2. Instructiunea foreach: forma instructiunii, mod de executie, exemplificare.
    3. Indexatorii ca membri in clase: declarare, utilizare si exemplificare.
    4. Mostenirea: redefinirea metodelor, exemplificare.
    5. Delegati singlecasting: declarare, instantiere si invocre. Exemplificare
    6. Controlul de tip caseta combinata: prezentare, proprietati, evenimente, tratarea selectiei.
    7. Meniu propriu: realizare, modificare si asigurarea functionalitatii dorite. Exemplificare
    8. Se presupune o clasa Salariat care are proprietatile Nume si Salariu. Declarati clasa si supraincarcati operatorul "<=" pentru compararea a doua obiecte Salariat, pe baza proprietatii Salariu. Realizati o aplicatie consola care sa foloseasca operatorii definiti anterior, pentru a sorta crescator un array de astfel de obiecte.
    9. Sa se defineasca o clasa Polinom si sa se declare faptul ca acea clasa beneficiaza de facilitatea de serializare. Clasa se declara minimal: partea... si un constructor de instanta. Sa se scrie handler-ul pentru evenimentul... optiunii de meniu File-Open care realizeaza deserializarea datelor din clasa.
    10. Sa se scrie handlerul de desenare, in sistemul implicit de coordonate... sa se scrie cu rosu, textul "Sunt student", folosind fontul Arial de 14 puncte. Desenati un dreptunghi intr-un cerc.
Puteti lasa si voi variantele voastre la aceasta materie, in comentariile acestei pagini.
Acest site utilizeaza cookie-uri. Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.